Sider

mandag 10. oktober 2011

Lotte

Lotte II Olderøy Solheim ble født om våren den 03.04.2010 i Rena. Og når hun var 8 uker gammel kom vi og hentet den lille prinsesa vår heim. Var en gledens dag da jeg endelig fekk hilse på jenta mi, så nydelig hun var og skilte seg så lett ut blandt søskene sine, med sin mørke viltfargede pels. Å så godt hun luktet, kan huske det ennå den dag i dag, det vekker mors følelsen i meg.

Etter hvert som Lottemor vokste opp fekk vi se mer og mer av hennes personlighet. Så leken og kosesyk. Var litt bekymra for at Dennis, vår første hund på da 7 mnd gammel, skulle være for hardhendt med henne, men det var det ikke noe problem med, for Lotte var litt av en sta og sterk ung dame. Vis Dennis var frekk nok til å prøve seg så tok hun bare igjen. Så det har nok blitt endel slosskamper på dem, som igjen har gjort at de har knyttet et sterkt bånd som ingen kan ødelegge. De er verdens beste venner og "kjærester". Hehe.

Lotte gir så mye av seg selv når hun møter sine venner eller nye folk. Hun vil så veldig gjerne vise at hun er en flott og snill jente, og dette viser hun ved å hoppe opp på, og slikke deg i ansiktet. Ikke alle liker dette så klart, men hun klarer bare ikke styre seg. Hehe. Ellers er hun ekstremt leken av seg, hun elsker å kaste ball. Så moro! Underholdning i timevis det der. Hehe. Ellers er hun så oppdragen, går fint i bånd og stikker aldri av vis hun er løs. Men som sagt så skryter jo de fleste av sine "barn" at alt de gjør er perfekt og ingenting er gale. Men off sånt er bare tull. Lotte har selvfølelig noen dårlige sider, som alle oss andre, ingen er perfekt. Men de utgjør henne, og jeg elsker alt ved henne både gode og dårlige sider. Ja jeg innrømmer at jeg ikke er helt begeistret for all den sleikingen. Æsj! Hehe. Men det vokser hun jo av seg, hun er jo kommet i alderen som kalles for ung hund. Og med årene som kommer vil hun blomstre til en vakker liten dame, og det gleder og føler jeg meg beæret til å kunne vitne.

Lotte vi elsker deg så utrolig mye, du er og vil for alltid være en solstråle i øynene til matmor og matfar. KyssKyss

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar