Sider

fredag 25. november 2011

Lottemor & bamsebrun

Ja i morgon er det endelig dags for messa vi har så lenge gledet oss til. Skal bli så kjekt å treffe mange andre hunderaser, og lære litt mer om hunder. Har forresten også vært så hundeivrig i det siste at jeg har kjøpt meg noen hundebøker, og jeg har fått en helt annen forståelse for hunder etter at jeg har kommet halvveis inn i en bok som heter "Kulturkollisjon mellom hund og menneske". Den ser ting fra hundens perspektiv, når jeg leser den så tenner det en lyspære i hodet mit, når det går opp for meg visse ting som har irritert meg eller jeg har lurt på anngående hundene mine. Er absolutt en anbefaling å lese den boken vis man, som meg, kunne trengt seg et kurs i hundepsykologi. Føler at jeg nå forstår hundene mine mye bedre enn jeg gjorde før jeg leste boken. Men er jo ikke helt ferdig ennå, så jeg håper jeg har fått endå mer forståelse etter at jeg har lest hele boken. Spennende dette her!


Siden DOGS4ALL er i Lillestrøm, så har vi nok en gang tatt oss turen til svigerinne min med familie i Oslo. Kom hit i går kveld, og skal bli her til mandag, så vi også får litt familie tid samtidig. Stakkars hundene våre måte desverre tålere å ligge i bur nesten i hele går. Selv om de fekk noen lufte pauser, så ble det endel bur-tid siden vi var på veien. Så som belønning for at de hadde vært så flinke og sovet mye i går, så fekk de lov til å ta seg en tur i skogen med en annen hund (venninde til niesen min sin hund) som heter "Lurva". De løp fritt og lekte som om de var beste venner alle tre. Er ganske spendt åssen det blir i morgon. Håper ikke Lottemor går helt rabiat når hun ser så mange hunder, men spennende blir det uansett å prøve og oppleve noe nytt!

Nå ligger ialefall Lottemor og bamsebrun (Dennis) i sofaen og slapper av etter en innholdsrik dag i skogen. ZZZZzzzz!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar