Sider

søndag 30. september 2012

Søndags tur


Hat en fin liten søndagstur i skogen for både to og firbeinte. Høsten er som sagt kommet igjen, og det er på denne årstiden at naturen viser seg fra sin beste side, i en million forskjellige nøyanser og farger. Er utrolig nydeligt å få oppleve! Noe som får meg til å undre på om hunder mine også kan se det, er ikke helt sikker, men leste en plass at hunder ikke kan se alle farger slik vi tobeinte kan. Visst dette er tilfellet så er det synd, for alle burde å oppleve slik en skjønnhet høsten bringer.


Men uansett så er nok bartetrollene mine mer glad i naturen, enn jeg noen gang kunne blitt. Vi mennesker er mer by folk, mens dyr generelt er født ifra skogen. Så da kan jeg godt tru at Dennis og Lotte fryder seg når dem får komme "hjem" igjen. Spesielt for å slippe løs innestengt energi.
  




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar